poniedziałek, października 09, 2006

Zazdrosnica

W ostatnią noc szkolenia pobrałem jak pamiętacie również kontakt do panny M. To ta co rwała włosy z głowy. Teraz opowiem, co działo się dalej, ale pierw mała dygresja na temat pobierania kontaktów.

Pierwsze primo oddzwanianie. Jest to kluczowe z wielu powodów:

  • weryfikujesz czy numer jest poprawny,
  • ona wpisuje cię w swoje kontakty i wie, że to właśnie ten super ty dzwonisz i ma czas się przygotować do rozmowy z tobą. Dużo lepsze to, niż nieznany numer.
  • last but not least. Po jakimś niedługim czasie, typu 2 dni, łatwo można namierzyć kontakt. Naprawdę ciężko się połapać, który wpis w telefonie jest nowy, jak się nazywały które z którego dnia. A tak mamy cudna funkcje last calls :)

Ponadto warto prowadzić mini katalog, z podstawowymi informacjami typu imię numer, data i miejsce spotkania, wygląd, na czym się kończyła eskalacja, mniej więcej jak przebiegała interakcja. Uwierzcie, że już pobranie 5 kontaktów w 3 dni powoduje spore problemy organizacyjne. Pamięć płata figle.

Wracamy do panny M. No więc oddzwaniam. Słyszę, ze laska się spina coś. I w końcu mówi "dobrze się bawiłeś w klubie". Ja nie do końca łapię, co ma na myśli. Potwierdzam, że owszem, miły wieczór. Potem wyrzuca mi całowanki i obściskiwanki z panna J. I stwierdza, że obserwowały mnie z koleżankami cały wieczór i wogle. O cholera myślę sobie.

Potem cała rozmowa przebiegła dość zabawnie. Ja się zdystansowałem i nie brałem do siebie nic, co mówiła. Ona strasznie chciała mi dowalić. Np. że podrywanie jej wogle mi nie wychodziło i fatalnie itp. A ja w duchu gratuluję sobie dobrze wykonanej pracy. Im bardziej się na mnie wyzłośliwiała, tym bardziej wiedziałem, że weszło w nią jak ciepły nóż w masło. Po prostu była bardzo zawiedziona, że zająłem się nie tylko nią w tym lokalu.

Po tym telefonie już zero kontaktu z panną M. Spalone. Może można było coś inaczej tą rozmowę z nią poprowadzić. Nie wiem. Sugestie mile widziane. W każdym razie uświadomiło mi to ważną rzecz. Mianowicie:

  • kobiety, które są tobą zainteresowane, robią bardzo wiele by nie stracić cię z oczu i obserwować. Jeśli pobieram kontakt do kobiety i zależy mi, aby jej nie spalić, a chcę pobrać więcej kontaktów, najlepszym wyjściem jest zmienić lokal.

Powyższa prawda potwierdziła mi się później w innym klubie, z panną E. Opowiem o niej później, na teraz wystarczy powiedzieć, że gdy ją opuściłem pod pretekstem i potem wróciłem, doskonale wiedziała co robiłem w tym czasie w lokalu i gdzie byłem! Mimo, że starałem się być poza zasięgiem jej wzroku.

Czas spać. Dobranoc...

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

jak mozna sie z Tobą skontaktować?

11:55 AM  
Blogger Messiah said...

No własnie Ci się udało :)

12:20 PM  
Anonymous Anonimowy said...

wolalbym prywatnie, maila masz?;)

7:12 PM  
Blogger Messiah said...

messiah80@wp.pl

8:05 PM  

Prześlij komentarz

<< Home