środa, lutego 07, 2007

Field Report z sympatii

Komentarze mile widziane :)
Akcje generalnie krótko i na temat. Wczoraj wieczorem posłałem jakąś tam notkę, po 20h jesteśmy ustawieni na kawę :)
A oto zapis rozmowy…

Enjoy!

12:25 AM me: Hola!
12:26 AM Dziewcze: witam :)
me: uff
bo juz mnie trafialo od tego www :)
Dziewcze: ??
me: no nie lubie tego klepania tam
wole gg :)
12:27 AM Dziewcze: hehe ja w ogole nei lubie rozmawiac przez ekran :D no ale coz znuszacie mnei :D
me: no wiesz, ja to najchentiej zabralbym cie na kawe
i zeznalabys wszystko jak na spowiediz :)
ale twierdzisz ze mnie nie znas
poniekad racja :)
12:28 AM wiec masz 3 pytania a potem uciekaj spac :)
bo sie nie wyspisz :)
Dziewcze: hehe ostatnio i tak chodze niewysana wiec luzzz :D z reszta nei chce mi sie spac.. chyba cierpie na bezsennosc :D
12:29 AM me: ehh
skad ja to znam
mam zupelnie przesunieta dobe :)
chodze spac po 3 :)
a do pracy na 11 :)
Dziewcze: a gdzie pracujesz?
12:30 AM me: takie tam dyrdymaly :)
nic waznego :)
swiata nie ratuje :)
a zawsze chcialem :)
12:31 AM Dziewcze: wymijajaca odpowiedz... i to bardzo :D
me: ha
wymijajaca odpowiedz na niedyskretne pytanie :)
12:32 AM Dziewcze: czy niedyskretne to bym sie spierala.. :D
me: no ok
jestem luksusowym facetem do towarzystwa :D
przyjmuje prezenty w postaci wycieczek i ubran :)
12:33 AM
Dziewcze: hehehe :D:D
a zwierzeta przyjmujesz bo chcialabym sie pozbyc swojego kota :D
me: hmm
no myslalem na kiciusiem
ale martiwe sie czy by przezyl
12:34 AM zawsze mozna sprawdzic :)
Dziewcze: hehe :D sadysta?:>
me: wiec powiedzmy ze przyjme kiciusia jako wynagrodzenie
e tam sadysta
zapomnialski :)
12:35 AM pozatym czasami musze wyjechac sluzbowo na tydzien tu i owdzie
12:36 AM w kazdym razie kwiatki sie w domu nie utryzmuja, wiec z kotkiem tez moze byc problem :/
Dziewcze: hehe :D byc moze :D
12:37 AM me: duzo tych tatusiow sie do ciebie zglasza ?
12:38 AM Dziewcze: oj sporo :D
me: rany boskie co za czasy :)
Dziewcze: rozne mam propozycje.. :D
me: haha
pdoaj jakas ciekawsza :)
*podaj
12:40 AM Dziewcze: oj np propozycje sponsoringu sa na porzadku dziennym :D
me: omg
zgodzilas sie? :p
12:41 AM Dziewcze: rozne propozycje 3 i lesbijek tez otrzymuje :D
me: cholera, do mnie lesbijki nie pisza :)
normalnie dyskryminacja :)
12:42 AM Dziewcze: hehe bylbys w 7 niebie :D jakby pisaly
me: no bez przesady :)
acz me ego byloby mile polechtane :)
a tego nigdy za malo :)
12:43 AM Dziewcze: hehe faceci :D
me: no coz, nie ukrywam ze oczekuje ze strony kobiet uwielbienia :)
od taka mala nieskromnosc :D
12:44 AM Dziewcze: hehhe.. narcyzm przez ciebie przemawia?:>
me: to jescze nic :)
dzis akurat mam dola :D
;p
12:46 AM Dziewcze: z powodu?? jesli moge oczywiscie wiedziec...??
me: oczywiscie slonko
z powodu takiego
ze w niedizele musz ewyleciec na cale 5 dni z wawy
do XXXXX
dam
sam
12:47 AM i bede tam sie cholernie nudzil
:(
Dziewcze: :/
12:48 AM me: ano walsnie
nawet zabalowac nie moge
bo codizennie rano musze byc w 'formie'
12:49 AM totez zblizajaca sie niedzeila powoduje u mnie lekka depresje :)
Dziewcze: 5 dni szybko zleci :D
me: ale dosc marudzenia :)
no wlasnie :)
powiedz mi co cie kreci :)
12:51 AM w sensie co naprawde lubisz robic itp :)
12:52 AM Dziewcze: jest wiele rzeczy ktore mnie kreca.. np taniec.. uwielbiam tanczyc.. robie to nawet sprzatajac :D poza tym wszystko co wiaze sie z uwalnianiem w organizmie adrenaliny :D
12:53 AM me: polecam skoki ze spadochronem
taka dawa adrenaliny ze serce staje :0
Dziewcze: hehehe w wakacje chce wlasnei sprobowac :D
12:54 AM me: koniecznie
super sprawa :)
ja skoczylem tlyko raz
ale musz eto powtorzyc
bo malo co pamietam :)
mozg mi sie wylaczyl :)
Dziewcze: hehehe :D
12:55 AM me: studia czy praca?
tak na codzien?
12:56 AM Dziewcze: studia
studia na am i studium farmaceutyczne
12:57 AM me: oo panie
to ty czasu na zycie nie masz :)
Dziewcze: wlansie mam :D hehehe
me: no ok
skoro tak to jestesmy umowieni :)
Dziewcze: hehehe no nie wiem
12:58 AM me: bedziesz mnie pocieszac i rozsmieszac przed mym wygnaniem :)
przygotuj liste dowcipow :)
Dziewcze: hehe sam sie zdecydowales na te wygnanie :D hehe
12:59 AM me: ja?
a skad :)
ale jak mus to mus :)
na szcezscie to ostatni wyjazd w projekcie :)
wiecej nie planuje :)
1:00 AM nastepnym razem kaze sie wysylac gdizes do hiszpanii albo w inne tropiki :)
a nie do XXXX :)
Dziewcze: heheh ja lubie takie mroczne kraje..
:D
1:01 AM me: taa, to kupuj bilet :)
Dziewcze: stare irlandzkie zamki.. extra
me: chate stawai firma :D
1:02 AM niby tak
ale sloneczko by sie przydalo
szumiacy ocean
palmy
1:03 AM w takie deelgacje to az by sie chcialo latac :)
Dziewcze: hehe i ten zamek na plazy :D hehe
me: no w portugalii np jest taki ekstra zamek nad oceanem
naprawde az wlazi w morze
a fale sie tluka o mury
Dziewcze: oooooo musze to zobaczyc :D
me: super sprawa
1:04 AM moge ci podac adres :)
Dziewcze: :)
1:05 AM me: opowiedz cos ciekawego :)
1:06 AM Dziewcze: a co chcialbys wiedziec:> moze w ten sposob :D
me: dokad planujesz wyjazd :)
tak na poczatek :)
1:07 AM Dziewcze: w gory.. w pon wyjezdzam :D
me: nice
deska czy narty?
to powazne religijne pytanie
i lepiej nie odpowiedz blednie!! :D
Dziewcze: narty :D
me: damn you
jak mozesz :)
Dziewcze: hehe ale w tym roku bedzie deska
me: noo, :)
1:08 AM Dziewcze: jade z siastra wiec nei wiem czy bede duzo jezdzila... pewnie beda same imprezy :D
me: slusznie
potem na stoku pieknie kac przechodzi :)
1:09 AM Dziewcze: jezeli w ogole bede w stanie wstac z lozka
me: tylko grzeczna badz bo bede zazdrosny :D
Dziewcze: ??
me: zarcik
1:10 AM tak naprawde nie ma we mnie za grosz zazdrosnika
Dziewcze: a spod jakiego znaku jestes?
me: Drania :D
1:12 AM a ty?
Dziewcze: panna :D
me: panna i drań
perfetto :D
1:16 AM Dziewcze: cisza...
me: tzn?
Dziewcze: nic nei piszesz
me: bylem zrobic herbatke ;)
1:17 AM a co mialbym ci pisac?
zaraz sie poprawie :)
Dziewcze: ja mysle :D
1:19 AM me: tak sobie mysle
1:20 AM Dziewcze: ??
1:21 AM me: ze trza conieco miec w glowie zeby studiowac na AM :>
i az mi glupio, bo sobie usiwadomilem ze madra kobieta z Ciebie :)
1:22 AM Dziewcze: hehe :D wiedze zdobywa sie przez cale zycie a ja mam dopiero 20 lat wiec nei wiem czy jestem madra :D
me: no tak, do mnie ci brakuje :)
wiekowo :)
1:23 AM Dziewcze: ile dokladnie?
me: 26
ehh, jak ten czas leci :)
1:24 AM Dziewcze: to rozni nas 5 lat.. :D bo ja za kilak msc bede miala 21
me: to dobrze czy zle? :)
1:25 AM Dziewcze: nie wiem.. wiek jest chyba malo istotny
1:26 AM mialam faceta w moim wieku a zdawalo sie ze jest psychicznie mlodszy ode mnie o jakies 5 lat :D hehe ale to wyszlo po czasie :D
me: ha
zazwyczaj tak jest
kobiety sa dojrzalsze
tak sadze z swego skromnego doswiadczenia :)
1:27 AM Dziewcze: ale to nie jest regula.. spotyklaam sie z chlopakiem ktory mial 27 w tym roku bedzie mial 28 i byl strasznie niedojrzaly :D
me: no bywa bywa :)
zreszta potwierdza to moja teorie :)
1:28 AM ja zazwyczaj spotykam sie ze starszymi kobietami
cholera wie dlaczego tak wychodzi :)
Dziewcze: hehe nie mam pojecia :D rozne sa gusta :D
me: no nie az o tyl estarszymi :)
litosci :D
1:29 AM mowie o rok dwa max :)
ale jednak starsze :/
Dziewcze: ja zrobilam sobie przerwe w zwiazkach i dobrze mi z tym :D
me: bardoz dobre podejscie :)
1:30 AM choc z drugiej strony szkoda ze nie masz faceta :)
moglby nam np gotowac or sth :)
Dziewcze: hehehe :D
1:32 AM me: a jak juz mowa o fatum zwiazkow
to tez zastanawiajaco duzo prawniczek :d
1:33 AM co druga to cholera prawo na UW
no skaranie boskie z nimi :)
Dziewcze: nastepne zboczenie?:>
me: e tam zaraz :)
acz zastanawiajace :)
Dziewcze: hehee
1:34 AM me: skoro jestesmy przy temacie
Dziewcze: a ja mialam zawsze facetow z trudnymi charakterami cholera jasna
me: to jakie sa 3 cechy twojego idealnego faceta?
no wlasnie wlansie :)
Dziewcze: opiekunczy zabawny szczery
1:35 AM me: damn
ani zabawny
ani szcezry
opiekunczy tez nie bo kota bym pewnie zaglodizl
no trudno :)
1:36 AM Pobudka, teraz czas abys mnie pocieszala i zapewniala ze nie jest tak zle!!!!
Dziewcze: hehehe :D
jestes szczery skoro przyznajesz sie do tego wszystkiego
me: no ok
jedno z glowy
teraz obroc reszte na moja korzysc :D
1:37 AM Dziewcze: hehe prawniczka by obrocila ja nei potrafie :D hehehe
1:38 AM me: cmon, podobno studenki AM sa inteligentne :)
nie zostawiaj mnie w rozpaczy :D
Dziewcze: podobno :D
1:39 AM me: ehh, nie jestes skora do wspolpracy :)
trudno, moj narcyzm bedize musial sobie poradzic z pozostalymi dwoma cechami we wlasnym zakresie :)
Dziewcze: jestem przekorna :D
me: nie jestes :)
1:40 AM Dziewcze: jestem jestem :D
me: nie jestes nie jestes :D
Dziewcze: hehe a po czym to wnioskujesz?
me: po niczym :)
1:41 AM drocze sie :)
Dziewcze: dran :D
me: zawsze :D
Dziewcze: jestes jedynakiem?
me: lepiej :)
nawet :)
1:42 AM ostatni z trojki :)
mam 2 starsze siostry :)
o 4 i 5 lat :)
wiec jestem takim rodzynkiem jakich malo :D
Dziewcze: hehe stad twoj narcyzm i uwielbienie do starszych kobiet :D
me: ROTFL
a wy co?
1:43 AM freuda juz na uczeli przerabialiscie?:)
choc fak ze moje pierwsze dziewczyny to byly kolezanki moich soistr :D
Dziewcze: hehe nie :D
me: cos w tym moze byc :)
1:45 AM a czemu strzelalas ze jestem jedynakiem ?:)
----noc-----
11:12 AM Dziewcze: jestes bardzo pewny siebie.. jedynacy zazwyczaj tacy sa :D
11:13 AM me: witam w nowym dniu
no niestety ja kaurat z rodizny wielodzietnej :)
same zalety, pewny siebie ajednoczesnie zdolny do troski o innych i wspolodczuwania :D
11:15 AM Dziewcze: hehe nie wiem tego :)
me: wstawac mis ie nie chcialo jak cholera
polezalbym jeszce pare godiznek :)
eeehhh
zycie
11:16 AM a ty nie na uczelni?? :>
Dziewcze: nie.. ferie sobie przedwczesne zrobilam..
--------------------------------------------------------------------------------
39 minutes
11:56 AM Dziewcze: a ty nie w pracy?:>
--------------------------------------------------------------------------------
52 minutes
12:48 PM me: a w pracy :)
12:49 PM wlasnie z lanczu wrocilem :D
--------------------------------------------------------------------------------
5 minutes
12:55 PM Dziewcze: a ja musze mamie powysylac zdjecia jakies :D
me: i jest to wyjatkowe poniewaz... ? :p
12:56 PM Dziewcze: poniewaz wszystkie zdjecia sa na profilu mojej siostry a ja nei mam hasla :D
me: hm
to ciezko bedzie :)
12:57 PM Dziewcze: dokladnie :D
1:00 PM me: podaj swoj nr IP
to wejde zdalnie i przesle ci te zdjecia:)
1:01 PM Dziewcze: hehe i wlasmiesz mi sie do kompa :D
--------------------------------------------------------------------------------
8 minutes
1:09 PM Dziewcze: a jak przygotowania do wyjazdu :P
--------------------------------------------------------------------------------
7 minutes
1:16 PM me: fatalnie :)
masa roboty
--------------------------------------------------------------------------------
5 minutes
1:21 PM Dziewcze: ale przynajmniej wyjedziesz z tej zimnej warszawy :D
me: myslisz ze tam cieplej?
:)
Dziewcze: troszke :D
1:22 PM i moze nie jest tak duzo sniegu :D
1:23 PM me: a wlasnie
propo pryzgotowan
umiesz prasowac koszule?
:)
potrzebuje 5 koszul w stanie business class :)
na 5 dni :)
Dziewcze: hehe oczywiscie :D kazda kobieta chyba to potrafi :D
me: a moje prasowanie jest mocno hmm umowne :)
1:24 PM no pieknie
nie pytam co jeszce kazda kobieta potrafi :)
Dziewcze: hehehe :D
me: ok, to dzis je wrzuce do pralki a na jutro wpadniesz do mnie to pogadamy w czasie prasowania :D
1:25 PM dobry plan?:)
Dziewcze: genialny :D
me: ok, sayyy 18 :)
Dziewcze: :)
1:26 PM me: pry okazji wrzuce oprocz tych koszul cala reszte prania do prasowania , ale chyba sie nie pogniewasz prawda? :)
Dziewcze: skadze :D
me: o rety
jestes super :)
od tej pory zostajesz moja zona :)
1:27 PM Dziewcze: hehehe :)
me: to co tam zono w domu slychac?:)
psy i koty grzeczne?:)
1:28 PM Dziewcze: hehe daj spokoj po calym domu lataja... :)
me: szajbusy male :)
co na obiad?:)
Dziewcze: a na co masz ochote :D
1:29 PM me: uaaa, niebezpieczne pytanie :)
jestesmy mlodym malzenstwem, wiec maz ma ochote non stop na jedno :D
zona zreszta jak zakladam tez :)
Dziewcze: hehehehe :D:D
1:33 PM nienawidze takiej pogody... nie lubie jak jest tak duzo sniegu i zimno :/
1:34 PM me: yup
ja podobnie
w miescie toleruje tylko wiosne :)
zima to w gorach
a upalne lata to nad morzem :)
a nie kurde w centrum 2 millionoweo miasta :/
1:37 PM Dziewcze: ja uwielbiam lato... nienawidze zimy :D
1:39 PM a co spowodowalo ze jestes na sympatii?
1:41 PM me: hmm
lubie pozanawac ludzi )
:)
a to dodatkowa okazja :)
1:42 PM mowiac szczerze nie traktuje jej zbyt powaznie :)
Dziewcze: w ten sposob? nie lepiej jest nawiazywac relacje na zywo?
me: wole poznawac w klubach na ulicach itp
ofkoz ze lepiej :)
i nawet lawtwiej :)
ale jako ze jedno nie wyklucza drugiego
a wrecz uzupelnia
to why not
1:43 PM a ty?
czemu tam jestes ?:)
------------------------------------------------------------ --------------------
5 minutes
1:49 PM Dziewcze: jestem przez przypadek.. siostra mnei zalogowala.. :) i zostalam jakos :) glownie dlatego ze ciekawia mnei listy pisane przez rozne osoby...
1:50 PM me: ahaaa
1:52 PM i nigdy sie nie spotkalas z nikim na zywo ?:)
1:53 PM Dziewcze: raz sie spotkalam... :P
me: pierwsze koty za ploty :)
jak bylo :)
?
1:54 PM Dziewcze: srednio... generalnie zupelnie inaczej wygladal niz na sympatii.. jesli chodzi o charakter to tez mialam inne wyobrazenie o tej osobie :D
me: hahah
dooklaaadnie :)
1:55 PM juz wiesz czemu napisalem ze nie traktuej tej sympatii zbyt powaznie :)
1:56 PM Dziewcze: tak samo jak ja :D
me: zreszta zauwazeylem tenedencje takiej niekonczacej sie wirtualnej znajomosci
nie lubie tego
nie kreci mnie :)
nie uwazam tego za 'prawdziwe'
1:57 PM dlatego szybko sie spotykam z 'ciekawszymi' osobami
i potem jest jasne czy mam ochote kogos tkaiego znac czy nie :)
Dziewcze: hehe znowu wychodzi twoj narcyzm " czy mam ochote kogos znac czy nie "
me: to realizm :)
oczywiscie ze takiej samej ocenydokonuje druga osoba :)
1:58 PM ale przeciez tak to wyglada
spotykasz kogos
i albo chcesz kontynuowac lub nie
jak sie zgadzacie to nie ma problemu :)
gorzej jak ktos sie uczepi :)
1:59 PM Dziewcze: skad ja to znam :D
2:00 PM me: anoano :)
2:01 PM to co zona?
moze kawa ?:)
Dziewcze: kawa? hehe wiesz ja generalnie uwielbiam kawe ale nei moge jej pic bo zle sie czuje.. mam slabe krazenie :/
2:02 PM me: ja bede pil kawe a ty mozesz herbate :)
cokolwiek :)
to taka figura retoryczna :)
Dziewcze: hehe musze przemyslec wszystkie za i przeciw :D
me: za jest wiele :)
2:03 PM przeciw to zmarnowane 30 minut
mysl szybko bo jeszce gotowy jestem zmienic zdanie co do twej bystrosci :)
2:04 PM Dziewcze: hehe zmienic zdanie co do mej bystrosci.. jeszcze dotowa jestem zmienic zdanie co do twej kulturalnosci :D
me: kultura?
a co to? :p
2:05 PM Dziewcze: hehe :D
me: w teatrze to bylem ostatnio wymienic tapicerke na siedzeniach :D
2:06 PM Dziewcze: hehe :) ja do teatru uwielbiam chodzic :D:D
2:10 PM me: to jak z ta 'kawa' ?:)
Dziewcze: a kiedy?
me: dzis jutro lub sobota :)
gdyz w niedziele jak jzu mowielem musze leciec :)
2:11 PM Dziewcze: dzis mam 2 spotkania wiec odpada.. moze jutro?
me: ok
moze byc jutro
godzina 19?
Dziewcze: ok
2:12 PM me: moj tel to xxxxxxx
zapisz sobie
i pusc mi sygnal
na wszelki jakbys miala wystawac na mrozie :)
lub ja jakbym mial sterczec :)
to odcenie info :)
docenie :)
Dziewcze: xxxxxxx to moj nr
2:13 PM ok to czas i nr swoje juz mamy a miejsce?
2:14 PM me: msce?
dam ci znac
mam jedna knajpe do zbadania
Dziewcze: jaka?
me: ale musze pierw do niech zadzwonic
szlafrok
znasz?
Dziewcze: aaaa to znam :D
2:15 PM me: to gdizes pryz placu tatralnym
nie bylem tam nigdy ale podobno fajnie :)
Dziewcze: sympatycznie :D
me: wiec jest okazja by sprawdzic :)
nono, tak mi znajomi mowili :)
wiec jak tlyko mi potiwerdza rezerwacje to cie poinformuje :)
2:16 PM Dziewcze: to tak trzeba rezerwowac? ja nigdy nei rezerwowalam
me: niby nie trzeba
ale ja lubie :)
a mzoe inaczej
nie lubie wchodzic do knajpy gidze mnie nie oczekuja :D
ot, taki narcyzm i megalomania :D

2:17 PM Dziewcze: hehe :D
2:18 PM musze obiad zrobic a nei mam zadnego pomyslu :;/
2:19 PM me: ja ostatnio robie thai zarcie :)
pasta curyy
mleko kokosowe
bambus
i kurczak
i dwa jajka :)
mniam :)
2:20 PM Dziewcze: mmm :) brzmi fajnie :D
me: niom, i calkiem proste
tylko trza kupic odpowiednie skladniki :)
w sumie to taki przepis jest na sloiczku z curryy :)
wiec zadna to moja inwencja :)
2:21 PM ale knaleza mi sie brawa z aodwage :)
Dziewcze: hehe :D a lubisz gotowac?
me: i teraz sprawdzone moge polecici :)
lubie
ale rzadko mam czas
nie lubie zmywac :)
;p
dobra zona, szef mi stoi nad glowa :)
2:22 PM musza sie zajac robota :)
poki ja jeszce mam :)
bo potem nie bedizemy mieli co do gara wlozyc :)
jak tylko ustale miejsce dam ci znac :)
ale niezaleznie od miejsca jestemy umowieni na jutro :)
si?
2:23 PM Dziewcze: si
me: muy bien
Dziewcze: :)
2:24 PM me: 3m sie
:*
Dziewcze: no czesc :* milej pracy :D

2 Comments:

Blogger Kamil said...

Siema prowadz bloga milo sie czyta ;)
PS Sam ide na WL neibawem napisz mi jak po szkoleniu wyglada twoja gra w klubachitp.. jan.jura@nesotrada.pl

5:55 PM  
Anonymous Anonimowy said...

udanego "kawowania" ;-)
Ściskam serdecznie

9:14 AM  

Prześlij komentarz

<< Home